2012 - nové a nové začiatky

20.03.2012 08:19

Nový rok už nejakú chvíľu prebieha :) 

Ľuďom skončila zima (aspoň v Bratislave) a dotkla sa nás politika v rôznych podobácha na rôznych úrovniach. Niektorých - teda konkrétne mňa - sa dotkla aj vo viacerých oblastiach. Všetky moje strety s politikou vo všetkých podobách zanechali zhodný pocit - Česi majú krásny výraz "ke zblití"... Milý pocit "ke zblití" vo mne vždy vyvoláva chuť všetko hodiť o zem a začať inde znovu - takpovediac na zelenej lúke a najlepšie v inej dimenzii.  Do určitej miery sa to dá - a na druhú stranu ma tá *censored* politika aj tak niekde dostihne a znova znechutí, pretože priechod do iných dimenzií ešte nevynašli... Tak aspoň v rámci možností - s novou prácou, novými agiliťákmi a bohužiaľ stále tými istými politikmi (na všetkých úrovniach, vo všetkých oblastiach aj keď možno nie na úplne všetkých postoch začínam s príchodom jari obstarožným, ale veľmi výstižným vyhlásením: Už tu máme jar - všade pučí a pučí..."

 

Inak ďakujeme za opýtanie - darí sa nám celkom dobre.

Bo sa vrátila viera, že s príchodom slnečných dní sa zasa dostane medzi svoje milované prekážky a bude sa smieť váľať v tráve a suchých dážďovkách. (v parkúre sa dobre bavím, pred prekážkou nezastavím) Materské a exhibičné pudy si vybíja na ryšavej puberťuli (vidíš, prcek, takto sa to robí! - všetky pamlsky sem, JA som to spravila prvá a správne!!!)

Puberťula Rens zisťuje, že s farebnými dierami, tyčkami a doštičkami to myslím vážne. Vytrvalo sa odmieta odnaučiť ťapkať mimochodom (smajdam, pajdam, mama, je to plessa pohodlne) a rovnako vytrvalo odmieta prestať detsky šišlať (neplestanem, lebo by som nebol taky lostomily maly blskavy pitbuj). Dierky a diery sú pre ňu niečo mimoriadne a lákavé. Do každej diery sa dá predsa vliezť - alebo si do nej aspoň strčiť špicatý ňufáčik až po účes a fetovať myšky :) (tu nieso vonia, mama, mosem si to vyhlabat? Myska pot von, ja sa scem hlaaat!)

Keďže chuť hodiť niečo o zem bola prisilná, tak som symbolicky hodila o zem aspoň cigarety. :D S príchodom jari som prešla na elektronickú cigaretu a zisťujem koľko obrovských výhod to má. Nesmrdia mi všetky veci dymom. Nezanáša sa mi obrazovka a okno dechtom. Ranné fajčiarske kašle prestali. Môžem fajčiť aj medzi nefajčiarskymi kamarátmi - a ešte ma za to aj pochvália. Nemusím zastaviť auto "na cigaretu" Fajčím len toľko, koľko velí potreba - neplytvám cigarety, keď mám chuť si potiahnuť dva - tri krát. 20 euro vrazených do náplní určite vydrží nepomerne dlhšie ako 20 euro vrazených do krabičiek s cigaretami. Nejako som ožila. :D Trochu som si počítala a zisťujem, že sa práve začala (po ôsmich dňoch od začiatku) splácať samotná cigareta - a to mi z náplní neodbudla ani polovička...

Tak sa máme, tak si žijeme - snáď sa mi vonku s milovanými psicami podarí hodiť o zem aj ten pocit "ke zblití"...